- Категорія: Професорсько-викладацький склад
- Опубліковано: 20 лютого 2013
- Перегляди: 8023
Толчеєва Тетяна Станіславівна
Толчеєва Тетяна Станіславівна,
доктор філологічних наук,
професор
Толчеєва Тетяна Станіславівна закінчила факультет англійської мови Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов в 1993 р., має кваліфікацію вчителя англійської та французької мов.
У 2003 році захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 10.02.04 – германські мови у Київському національному лінгвістичному університеті.
У 2010 році захистила докторську дисертацію зі спеціальності 10.02.15 – загальне мовознавство у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Співавтор підручника за модульно-рейтинговою технологію навчання "Ділова англійська мова" (Гриф МОН України).
Автор монографії "Сигніфікативні артефакти як структури знакової репрезентації етномовної свідомості". Керує підготовкою аспірантів, є вченим секретарем спеціалізованої вченої ради Д 26.053.15 у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова з захисту докторських (кандидатських) дисертацій зі спеціальностей: 10.02.17 – порівняльно-історичне і типологічне мовознавство; 10.02.21 – структурна, прикладна та математична лінгвістика, є членом спеціалізованої вченої ради Д 26.054.04 у Київському національному лінгвістичному університеті з захисту докторських (кандидатських) дисертацій зі спеціальностей: 10.02.04 – германські мови; 10.02.15 – загальне мовознавство.
Щороку виступає із доповідями на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях. Виступає офіційним опонентом на захистах докторських і кандидатських дисертацій, керує магістерськими дослідженнями студентів.
Балабан Олена Олександрівна
Балабан Олена Олександрівна,
кандидат філологічних наук,
доцент
Освіта:
Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов
Спеціальність – “Англійська та французька мови”
Кваліфікація – вчитель англійської та французької мов
Аспірантура: захищено дисертацію на тему “Метафора як семантична універсалія”, спеціальність 10.02.15 – загальне мовознавство
Докторантура: робота над дисертаційним дослідженням "Типологія когнітивно-семантичних універсалій в споріднених мовах", спеціальність "035 Філологія (10.02.17 – порівняльно-історичне і типологічне мовознавство)".
Навчальні дисципліни:
Теоретична фонетика англійської мови, ОР «Бакалавр», спеціальність 035.041. Філологія. Германські мови та літератури (англійська), 014.02. Середня освіта. Моваі література (англійська).
Теоретична граматика англійської мови, ОР «Бакалавр», спеціальність 035.041. Філологія. Германські мови та літератури (англійська), 014.02. Середня освіта. Мова і література (англійська).
Теорія і практика перекладу, ОР «Магістр», спеціальність 035.041. Філологія. Германські мови та літератури (англійська), 014.02. Середня освіта. Мова і література (англійська).
Лексикологія англійської мови, ОР «Бакалавр», спеціальність 035.041. Філологія. Германські мови та літератури (англійська), 014.02. Середня освіта. Мова і література (англійська).
Стилістика англійської мови, ОР «Бакалавр», спеціальність 035.041. Філологія. Германські мови та літератури (англійська), 014.02. Середня освіта. Мова і література (англійська).
Практика усно-писемного мовлення, ОР «Магістр», спеціальність
спеціальність 035.041. Філологія. Германські мови та літератури (англійська), 014.02. Середня освіта. Мова і література (англійська).
Навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін:
1. Паращук В. Ю. Теоретична фонетика англійської мови: навч. посіб. для студ. факультетів ін. мов. – Винниця: Нова книга, 2009. – 232 с.
2. Алєксєєва І. О. Курс теоретичної граматики сучасної англійської мови. Вінниця: Нова книга, 2007. – 328 с.
3. Корунець І. В. Теорія і практика перекладу (аспектний переклад): підручник. – Вінниця: Нова книга, 2003. – 448 с.
4. Ніколенко А. Г. Лексикологія англійської мови – теорія і практика. – Вінниця: Нова книга, 2007. – 528 с.
5. Єфімов Л. П., Ясінецька О. А. Стилістика англійської мови і дискурсивний аналіз: навчально-методичний посібник. – Вінниця: Нова книга, 2011. – 240 с.
Наукова робота:
Статті у наукометричних базах Scopus, Web of Science та ін.
1. Балабан О. О. Поняття ментального лексикону та моделі організації знань у пам’яті людини // Психолінгвістика: зб. наук. пр. ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. Вип. 21(2). Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М., 2017. С. 12-26. (Web of Science).
Статті у фахових виданнях України:
1. Балабан О. О. Типологія та систематизація семантичних універсалій та когнітивний підхід до їх вивчення // Науковий часопис “Кременецькі компаративні студії”. Вип. 7. Т. 2. Кременець, 2017. С. 15-21. ISSN 2311-262X
2. Балабан О. О. Метафорична модель як універсальна категорія пізнання дійсності // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 9: Сучасні тенденції розвитку мов: збірник наукових праць. Вип. 16. К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. С. 12-20. ISSN 2414-4797 (print), ISSN 2523-4242 (online)
3. Балабан О. О. Парадигмальна хронологія дослідження когнітивно-семантичних універсалій // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія: Філологічні науки (мовознавство): зб. наук. праць. № 8. Т.1. Дрогобич. 2017. С. 11-16. ISSN 2312-6353
4. Балабан О. О. Матрична модель як універсальний спосіб репрезентації понять у споріднених мовах // Наукові записки. Серія: Філологічні науки: збірник наукових праць. Вип. 165. Кропивницький: Вид-во «КОД», 2018. С. 203-210. ISSN 2522-4085 (online), 2522-4077 (print)
5. Балабан О. О. Методи та прийоми дослідження когнітивно-семантичних універсалій у споріднених мовах // Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Філологія”: збірник наукових праць. Вип. 1(69). Ч. І. Острог: Вид-во Національного університету “Острозька академія”, 2018. С. 26-30. ISSN 2519-2558
6. Балабан О. О. Лексичне значення vs смисл: від філософської референціальності до когнітивізму // Актуальні проблеми романо-германської філології та прикладної лінгвістики: наук. журнал. Вип. 1(15). Чернівці: Видавничий дім “РОДОВІД”, 2018. С. 14-20. ISSN 2307-633X
7. Балабан О. О. Концепт як когнітивно-семантична універсалія в споріднених мовах // Закарпатські філологічні студії. № 3/2018 Т.1. Ужгород, 2018. С. 158-162.
Участь у конференціях різних рівнів:
1. Scientific and Professional conference “Urgent problems of philology and linguistics”, 29th of October, Budapest.
2. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна філологія: актуальні питання та перспективи дослідження», 20-21 жовтня 2017 р., м. Люблін, Республіка Польща, Університет Марії Кюрі-Складовської.
3. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мови і світ: дослідження та викладання», 22-23 березня 2018 р., м. Кропивницький.
4. VIII Международная научная конференция «Лингвистические, дидактические и социокультурные аспекты функционирования языка», 3-4 мая, Вильнюс, Литва, Литовский Эдукологический университет.
5. ХІ Міжнародна наукова конференція «Актуальні проблеми перекладознавства та романо-германської філології», 12 травня 2018 р., м. Чернівці, Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича.
Організаційно-виховна робота зі студентами:
Здійснюю керівництво курсовими, бакалаврськими та магістерськими роботами студентів.
Качанов Валерій Іванович
Качанов Валерій Іванович
кандидат військових наук
доцент
Освіта:
Харківське вище танкове командне училище
Національна академія оборони України
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Спеціальність – “Мова і література (англійська)”
Кваліфікація – вчитель англійської мови
Навчальні дисципліни:
“Друга мова (англійська)” та “Граматика другої іноземної мови”, для студентів 2-го курсу ОР “Бакалавр” (група 2нісСОФ1), які навчаються за спеціальностями 035.043. Філологія. Германські мови та літератури (німецька), 035.052. Філологія. Романські мови та літератури (італійська), 035.055. Філологія. Романські мови та літератури (французька), 014.02. Середня освіта. Мова і література (німецька, італійська, французька)
“Друга мова (англійська)”, для студентів 3-го курсу ОР “Бакалавр” (група 3нСОФ), які навчаються за спеціальностями 035.043. Філологія. Германські мови та літератури (німецька), 035.052. Філологія. Романські мови та літератури (італійська), 035.055. Філологія. Романські мови та літератури (французька), 014.02. Середня освіта. Мова і література (німецька, італійська, французька)
“Друга мова (англійська)”, для студентів 4-го курсу ОР “Бакалавр” (група 4фін1), які навчаються за спеціальностями 035.043. Філологія. Германські мови та літератури (німецька), 035.052. Філологія. Романські мови та літератури (італійська), 035.055. Філологія. Романські мови та літератури (французька), 014.02. Середня освіта. Мова і література (німецька, італійська, французька)
“Практика усного і писемного мовлення”, для студентів 3-го курсу ОР “Бакалавр” (група 3раСОФ), які навчаються за спеціальностями 035.034. Слов’янські мови та літератури, 014.02. Середня освіта. Мова і література
“Практика усного і писемного мовлення”, для студентів 4-го курсу ОР “Бакалавр” (група 41ра), які навчаються за спеціальностями 035.034. Слов’янські мови та літератури, 014.02. Середня освіта. Мова і література
Навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін:
1. New English File (Clive Oxenden, Christina Latham-Koening – Oxford University Press)
2. Face2Face (Chris Redston, Gillie Cunningham – Cambridge University Press)
3. Upstream (Virginia Evans, Bob Obee – Express Publishing)
4. Grammarway (Jenny Dooley, Virginia Evans – Express Publishing)
5. English Grammar in Use (Raymond Murphy – Cambridge University Press)
Наукова робота:
Тези доповідей
1. Качанов В. І. Корпусна методологія у вивченні іноземних мов // Програма і матеріали І Міжнародної науково-прикладної конференції (засобами Інтернет-конференц-зв’язку) “Прикладна і корпусна лінгвістика: розроблення технологій нового покоління”, 25 квітня 2018 р. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. С. 29.
Участь у конференціях різних рівнів
1. Науково-практичний семінар “Principles of scientific research and terror management theory”, 16-20 березня 2015 р., м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка.
2. Методично-практичний семінар “Особливості підготовки, проведення і оцінювання кваліфікаційного іспиту з іноземної мови”, 27 березня 2018 р., м. Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова.
3. Міжнародна науково-прикладна конференція (засобами відео-Інтернет зв’язку) “Корпусна лінгвістика: розробка технологій нового покоління”, 25 квітня 2018 р., м. Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова.
4. Звітно-наукова конференція “Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету” за підсумками наукових досліджень викладачів, докторантів та аспірантів НПУ імені М.П. Драгоманова у 2017 р., 16-18 травня 2018 р., м. Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова.
Організаційно-виховна робота зі студентами:
1. Проведення Осінньої Толоки (для студентів факультету іноземної філології) – 27 вересня 2018року.
2. Виховна година до Дня захисника України для студентів 2-3 курсів спеціальностей “035 – Філологія (мова і література)” та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)” – 12 жовтня 2018 року.
Машкіна Олена Миколаївна
Машкіна Олена Миколаївна,
кандидат філологічних наук
старший викладач
Освіта:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2006 р., факультет іноземної філології
Спеціальність - німецька та англійська мови
Кваліфікація - викладач німецької мови, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
Аспірантура: захистила кандидатську дисертацію на тему: "Відображення перцептивно-комунікативного комплексу “Переговори з Японією в середині ХІХ ст." у російській, англійській та французькій мовній свідомості", спеціальність 10.02.15 – загальне мовознавство, 2012 р.
Навчальні дисципліни:
Друга мова (німецька), ОР «Бакалавр», спеціальність «Мова та література (англійська, німецька)», ОР «Магістр»спеціальність «Мова та література (англійська, німецька)»
Практика перекладу з другої мови, ОР «Бакалавр», спеціальність «Мова та література (англійська, німецька)»
Граматика другої мови ОР «Бакалавр», спеціальність «Мова та література (англійська, німецька)»
Академічне письмо, ОР «Бакалавр», спеціальність «Мова та література (англійська, польська)».
Навчально-методичне забезпечення:
Друга мова (німецька)
1. Krenn W. Motive A2: Kompaktkurs DaF.Deutsch als Fremdsprache. Kursbuch. Lektion 9-18 / , Wilfried Krenn, Herbert Puchta – 2015, Hueber Verlag, 2015 – 104 s.
2. Krenn W. Motive A2: Kompaktkurs DaF.Deutsch als Fremdsprache. Arbeitsbuch. Lektion 9-18. – Hueber Verlag, 2015 – 104 s.
3. Krenn W. Motive В1: Kompaktkurs DaF.Deutsch als Fremdsprache. Kursbuch. Lektion 9-18 / , Wilfried Krenn, Herbert Puchta – 2015, Hueber Verlag, 2015 – 104 s.
4. Krenn W. Motive В1: Kompaktkurs DaF.Deutsch als Fremdsprache. Arbeitsbuch. Lektion 9-18. – Hueber Verlag, 2015 – 104 s.
3. Gottstein-Schramm B. Schritte Übungsgrammatik. – Hueber Verlag, 2010. – 104 s.
4. Jin F. Lextra Deutsch als Fremdsprache. Grammatik. Kein Problem: A1/A2. Übungsbuch. – Cornelsen Verlag, 2011– 96 s.
5. Jin F. Grammatik aktiv A1-B1. – Cornelsen Verlag, 2018– 254 s.
6. H. Földeak Wörter und Sätze. Deutsch üben 11. – Hueber Verlag, 2007 – 216 s.
7. Bunk G. J. S Phonetik aktuell. - Hueber Verlag, 2010. – 88 s.
8. Jin F. Grammatik aktiv B2-C1. – Cornelsen Verlag, 2018– 312 s.
9. Hering A. EM Übungsgrammatik (neu): Deutsch als Fremdsprache. Lehr- und Übungsbuch (neu). – Hueber Verlag, 2008 – 249 s.
Граматика другої мови
1. Duden 04. Die Grammatik: Unentbehrlich für richtiges Deutsch: Band 4 (Duden - Deutsche Sprache in 12 Bänden). – Dudenverlag, 1995. – 862 s.
2. Gottstein-Schramm B. Schritte Übungsgrammatik. – Hueber Verlag, 2010. – 104 s.
3. Jin F. Lextra Deutsch als Fremdsprache. Grammatik. Kein Problem: A1/A2. Übungsbuch. – Cornelsen Verlag, 2011– 96 s.
4. Jin F. Grammatik aktiv A1-B1. – Cornelsen Verlag, 2018– 254 s.
5. H. Földeak Wörter und Sätze. Deutsch üben 11. – Hueber Verlag, 2007 – 216 s.
6. Jin F. Grammatik aktiv B2-C1. – Cornelsen Verlag, 2018– 312 s.
7. Hering A. EM Übungsgrammatik (neu): Deutsch als Fremdsprache. Lehr- und Übungsbuch (neu). – Hueber Verlag, 2008 – 249 s.
Практика перекладу з другої мови
1. Frank A. P. Übersetzen, verstehen, Brücken bauen. Geisteswissenschaftliches und literarisches Übersetzen im internationalen Kulturaustausch, 2 Bände. – Berlin:Erich Schmidt Verlag, 1993. – 455 s.
2. Максимчук В.С. Практикум з перекладу. Німецька мова : [навч. посіб. для студентів дистанційного навчання] / В.С. Максимчук, К.Г. Смирнова. – К.: Університет «Україна», 2007.– 351 с.
3. Кияк Т. Р., Науменко А.М., Огуй О.Д. Теорія і практика перекладу. – Вінниця: Нова книга, 2006. –592с.
4. . Коптілов В. Першотвір і переклад: роздуми і спостереження.– Київ: Дніпро, 1972.- 215 с. 9.
5. Коптілов В. Теорія і практика перекладу.– Київ: Юніверс, 2002.– 280 с.
6. Корунець І. В. Вступ до перекладознавства / І. В. Корунець. – Вінниця: Нова книга, 2008. – 512 с.
7. Кучер, З. І. Практика перекладу [укр./нім.]. : Підручник для ВНЗ / З. І. Кучер [та ін.] ; Черкаський держ. технологічний ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2017. – 464 с.
Академічне письмо
1. Bailey, S. (2011). Academic Writing: A Handbook for International Students (3ed.). New York, NY: Routledge. Retrieved from http://cw.routledge.com/textbooks/bailey/
2. Burke, J. (2014). Academic Vocabulary List. Retrieved from http://www.englishcompanion.com/pdfDocs/acvocabulary2.pdf
3. Dyrud, M. A. (2016). Writing for publication. Proceedings of the 2016 IAJC-ISAM International Conference, pp. 1–11. Retrieved from http://cd16.iajc.org/wp-content/uploads/Camera-ready-papers/054-x-16___Writing%20for%20Publication%20_REVISED--Dyrud_.pdf
4. Englander, K. (2014). Writing and Publishing Science Research Papers in English: A Global Perspective. New York, NY: Springer.
5. Hartley, J. (2008). Academic Writing and Publishing: A Practical Guide. – New York, NY: Routledge. Retrieved from http://inf.ucv.ro/~mirel/courses/MIAM114/docs/academicwriting.pdf
6. Lynch, T., & Anderson, K. (2013). Grammar for Academic Writing. Edinburgh, UK: University of Edinburgh. Retrieved from http://www.ed.ac.uk/files/atoms/files/grammar_for_academic_writing_ism.pdf
7. Norris, C. B. (2016). Academic Writing in English. Helsinki, Finland: University of Helsinki. Retrieved from http://www.helsinki.fi/kksc/language.services/AcadWrit.pdf
8. Strongman, L. (2013). Academic Writing. Newcastle, U.K.: Cambridge Scholars Publishing. Retrieved from http://www.cambridgescholars.com/download/sample/57675
Деревянко Марина Миколаївна
Деревянко Марина Миколаївна
старший викладач
Освіта:
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1985 р., факультет англійської мови.
Спеціальність: англійська та французька мови.
Кваліфікація: вчитель англійської та французької мов.
Навчальні дисципліни:
Практична фонетика англійської мови, ОР «Бакалавр», спеціальність «Мова та література (англійська, польська)», «Мова та література» (англійська, українська)», «Переклад» (англійська).
Практична граматика англійської мови, ОР «Бакалавр», спеціальність «Мова та література (англійська, польська)», «Мова та література» (англійська, українська.
Практика усно-писемного мовлення, ОР «Магістр», спеціальність «Мова та література (англійська, українська)», спеціальність «Мова та література (англійська, польська)».
Навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін:
Практична фонетика англійської мови
1. Паращук В.Ю. Практична фонетика англійської мови: навч. посіб. для студ. факультетів ін. мов / Валентина Юліївна Паращук. – Винниця: Нова книга, 2009. – 267 с.
2. Практическая фонетика английского языка : [учеб. для студ. ин-тов и фак. ин. языков] / М. А. Соколова, К. П. Гинковт, И. С. Тихонова, Р. М. Тихонова. – М.: Гум. изд. центр «Владос», 1996. – 286 с.
3. Антипова А. М. Хрестоматия по практическому курсу фонетики английского языка для студентов IV и V курсов дневного отделения. -М., 1975.-252 c
4. Мечникова. - О .: Астропринт, 2003. - 133 с.
5. Бровченко Т.О., Бант І. Н. Фонетика англійської мови. - К., 1964. - 270 с.
6. Дикушина О. И. Фонетика английского языка : Практический курс. - М. - Л.: 1965. - 202 с
Практична граматика англійської мови
1. Алєксєєва І.О. Курс практичної граматики сучасної англійської мови. Вінниця: Нова книга, 2007. – 328 с.
2. Иванова И.П., Бурлакова В. В., Почепцов Г. Г. Теоретическая грамматика современного английского языка. – М., 1981.
3. Ильиш Б.А. Строй современного английского языка. – Л., 1971.
4. Хлебникова И.Б. Основы английской морфологии. – М., 1994.
5. Morokhovskaya E.J. Fundamentals of Theoretical Grammar. – Kiev: Vysca Skola, 1984.
Практика усно-писемного мовлення
1. Oxenden C., Latham-Koenig Ch. New English File Advanced. Student’s Book. – Oxford University Press. 171 p.
2. Oxenden C., Latham-Koenig Ch. New English File Advanced. Work Book. Oxford University Press. 89 p.
3. Oxenden C., Latham-Koenig Ch. New English File Advanced. Teacher’s Book. – Oxford University Press. 242 p.
4. Alexander L.G. Longman Advanced Grammar. – Edinburgh: Longman. - 1997. – 304 p.
Наукова робота:
Статті у фахових виданнях України
1. Деревянко М. М. Динаміка організації самостійної роботи студентів на заняттях з практичного курсу іноземної мови // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - Вип. 14. - С.107-111.
2. Деревянко М. М. In The Morning, Present Simple, Present Continuous // Англійська мова: підручник за модульно –рейтинговою технологією навчання / за заг. ред. А. В. Корольової: у 6-ти частинах. - Ч.1.- К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - С.15-17.Участь у конференціях різних рівнів
1. Звітно-наукова конференція “Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету” за підсумками наукових досліджень викладачів, докторантів та аспірантів НПУ імені М.П.Драгоманова у 2016 р., 18 травня 2017 р., м. Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова.
2. Звітно-наукова конференція “Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету” за підсумками наукових досліджень викладачів, докторантів та аспірантів НПУ імені М.П. Драгоманова у 2017 р., 16-18 травня 2018 р., м. Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова.
Організаційно-виховна і наукова робота зі студентами:
Здійснюю керівництво курсовими та бакалаврськими роботами студентів.
Урочистості до Дня знань (для студентів 1 курсу НПУ імені М.П. Драгоманова).
Виховний захід “Святкування Дня вчителя у всьому світі”, присвячений Дню вчителя, для студентів 4 курсу спеціальностей “035 – Філологія (мова і література) 035.05 Романські мови та літератури (італійська мова, іспанська мова, французька мова)” та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)”.
Святкування Дебюту першокурсника (для студентів першого курсу факультету іноземної філології).
Виховний захід “Українська мова в англомовних країнах”, присвячений Дню української мови, для студентів 5 курсу з додатковою спеціальністю “035.01 –Філологія. Українська мова і література” та “014.01 – Середня освіта (українська мова і література)”.
Виховний захід, присвячений святкуванню “Thanksgiving Day” для студентів 2-4 курсів спеціальностей “035 – Філологія (мова і література)” та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)”.
Підготовка стінівок та проведення конкурсу “Кращий перекладач” до Дня англійської мови (для студентів 1-4 курсів спеціальностей “035 – Філологія (мова і література) та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)”).
Виховний захід Shakespeare’s Day, приурочений до дня народження В. Шекспіра, для студентів 2-4 курсів спеціальностей “035 – Філологія (мова і література) та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)”.
Виховний захід “Традиції святкування Великодня в Україні та англомовних країнах” для студентів 1-3 курсів спеціальностей “035 – Філологія (мова і література) та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)”.
Участь у заходах в м. Києві до Дня Європи в Україні.
Підготовка мультимедійних презентацій про видатних лінгвістів до Дня філолога для студентів 3-4 курсів спеціальностей “035 – Філологія (мова і література) та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)”.
Позніхіренко Юлія Іванівна
Позніхіренко Юлія Іванівна,
кандидат філологічних наук
доцент
Освіта:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Спеціальність – “Мова і література”
Кваліфікація – викладач англійської мови, вчитель німецької мови та зарубіжної літератури
Аспірантура: захистила дисертацією на тему “Мотиваційна база ергонімів як знаків соціокультурного простору України та англомовних країн (на матеріалі назв закладів харчування)”, спеціальність “035 Філологія (10.02.17 – порівняльно-історичне і типологічне мовознавство)”.
Юлія Іванівна є автором багатьох наукових публікацій у фахових і міжнародних виданнях.
Статті у фахових виданнях України
1. Позніхіренко Ю.І. Критерії виявлення мотивації назв закладів харчування в українській та англійській мовах. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов : зб. наук. праць / за ред. А.В. Корольової. К. : Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2017. Вип. 15. С. 184–189. ISSN: 2414-4797
2. Познихиренко Ю.И. Мотивационная база эргонимов Украины. Science and education a new dimension : Philology / Managing editor: Barkáts N. Budapest, 2017. С. 50–54. ISSN: 2308-1996
3. Позніхіренко Ю.І. Мотивувальні ознаки функціонування ергонімів. Світ мови – світ у мові : Матеріали IV Міжнародної наукової конференції. Тези доповідей / за заг. ред. Ю.В. Кравцової. К. : Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2017. С. 143–145. ISBN: 978-966-931-129-0.
Участь у конференціях різних рівнів
1.Міжнародна наукова-практична конференція “Сучасні лінгвістичні парадигми: дослідження та викладання ” 23 листопада 2014 р., м. Горлівка, Горлівський інститут іноземних мов.
2. IV Міжнародна наукова конференція “Світ мови – світ у мові”, 26-27 жовтня 2017 р., м. Київ, Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова.
3. Міжнародна науково-прикладна конференція (засобами відео-Інтернет-конференц-зв'язку) “Прикладна і корпусна лінгвістика: розроблення технологій нового покоління” 25 квітня 2018 р., м. Київ, Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова.
4. Звітно-наукова конференція “Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету” за підсумками наукових досліджень викладачів, докторантів та аспірантів НПУ імені М.П.Драгоманова у 16-18 травня (2014-2018 р.), м. Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова.
Організаційно-виховна робота зі студентами:
1. Участь у засіданнях, нарадах, методичних семінарах та обговореннях актуальних проблем науки кафедри загального мовознавства і германістики.
2. Участь у підготовці і проведенні урочистості до Дня знань (для студентів 1 курсу НПУ імені М.П. Драгоманова).
3. Проведення організаційно-виховної години зі студентами 1-го курсу спеціальностей “035 – Філологія (мова і література)” та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)” на тему “Education”.
4. Організація, підготовка і проведення тематичного вечора присвяченого святкуванню “Haloween”, для студентів 1-3 курсів спеціальностей “035 – Філологія (мова і література)” та “014 – Середня освіта 014.02 Середня освіта (мова і література)”.
5. Участь у підготовці і проведенні урочистості до дня Випуску магістрів (для студентів 6 курсу факультету іноземної філології).
Громова Вікторія Олександрівна
Громова Вікторія Олександрівна,
доктор філософії (PhD),
доцент кафедри загального мовознавства і германістики
У 2013 році закінчила з відзнакою Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова за спеціальністю «Філологія» і здобула кваліфікацію викладача англійської мови, вчителя німецької мови та зарубіжної літератури. У 2013 році виграла конкурс "Найкращий магістр - 2013 року НПУ ім. М. П. Драгоманова".
У 2014 році закінчила з відзнакою Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова за спеціальністю «Адміністративний менеджмент» і здобула кваліфікацію управителя з адміністративної діяльності.
3 2013 року – викладач кафедри загального мовознавства та германістики Інституту іноземної філології, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
З 2016 року - аспірант кафедри загального мовознавства та германістики за спеціальністю 035 - Філологія.
У серпні 2020 р. достроково закінчила аспірантуру у зв'язку з захистом дисертації на тему: "Когнітивно-матричне моделювання запозиченої лексики в давньоанглійській поемі "Беовульф" на здобуття ступеня вищої освіти доктора філософії за спеціальністю 035 - Філологія.
3 2020 р. - старший викладач кафедри загального мовознавства та германістики.
З 2022 р. - доцент кафедри загального мовознавства та германістики.
Вікторія Олександрівна є автором понад двадцяти наукових публікацій у провідних фахових і міжнародних виданнях.
Основні навчальні дисципліни для студентів напрямів підготовки 6.020303 «Філологія. Мова і література (іноземна та друга іноземна мови)», 6.020303 «Філологія. Мова і література (російська та іноземна мови)», 8.02030302 «Мова і література (англійська та українська мови)»: «Іноземна мова», «Друга іноземна мова», «Практика усного та писемного мовлення», «Основи мовленнєвої комунікації».
Відповідальна за охорону праці на кафедрі та відповідальна за підготовку навчальних і робочих програм 2 та 4 курсу напрямів підготовки 6.020303 «Філологія. Мова і література (іноземна та друга іноземна мови)» з дисципліни: «Друга іноземна мова (англійська)»; відповідальна за навчальні та робочі програми 4-5 курсів з дисципліни «Друга іноземна мова (англійська)» напряму підготовки 6.020303 «Філологія. Мова і література (російська та іноземна мови)».